Haier SD-416AE

Данная инструкция на русском языке предназначена для холодильника Haier SD-416AE, описывает принцип работы и основные моменты эксплуатации устройства. Перед первым включением рекомендуется внимательно изучить данное руководство.

Инструкция для холодильника представлена в формате PDF, который поддерживается на всех современных устройствах, так что сложностей с открытием файла возникнуть не должно. Но если открыть документ не получается, установите любую программу для чтения PDF файлов, например Acrobat Reader.

Чтобы распечатать инструкцию, нужно ее сначала скачать, для этого кликните по кнопке «Скачать инструкцию», файл откроется в новой вкладке, затем нажмите комбинацию клавиш Сtrl + P и из открывшегося диалогового окна, отправьте документ на печать.

Страницы: Стр:
UZ
39
5. Korpusni tozalab bolgandan keyin muzlatish shkafini quvvat manbaiga ulang.
6. Muzlatish shkafida saqlangan mahsulotlarni ichkaridagi harorat yetarli darajada pasayishidan keyin
joyiga qaytaring.
MUNTAZAM TEXNIK XIZMAT KORSATISH
NOSOZLIKLARNI BARTARAF ETISH
Agar muzlatish shkafi notogri ishlayotgan bolsa, uni ta'mirlashga yuborishdan oldin quyidagi
nosozliklar yoqligini tekshiring.
Qurilma ishga tushmayapti:
Quvvat manbai togri ulanganmi?
Yetarlicha sovutmaslik:
Atrof-muhitning harorati juda yuqorimi?
Eshiklar mahkam yopilganmi?
Muzlatish shkafiga togridan-togri quyosh nurlari tushmaydimi?
Muzlatish shkafi issiqlik manbaiga yaqin joylashmaganmi?
Songgi bir necha soat davomida muzlatgich kamerasiga juda kop muzlatilmagan mahsulot
qoyilganmi?
Shovqin:
Muzlatish shkafi qattiq yuzaga ornatilganmi?
Muzlatish shkafi biror buyumga yoki boshqa uskunaga tegmayaptimi?
Muzlatgich darajasi bo'yicha namoyish etilganmi?
SOTISHDAN KEYINGI XIZMAT KORSATISH
1. Mustaqil ravishda nosozliklarni bartaraf etish.
Agar biron-bir nosozlik aniqlansa, xizmat korsatish markaziga togridan-togri yoki savdo vakili
orqali murojaat qilishdan oldin, ushbu foydalanuvchi qollanmasida keltirilgan barcha korsatmalar va
maslahatlarga rioya qilinganligiga ishonch hosil qiling.
2. Sotishdan keyingi xizmat korsatish, mijozlarga xizmat korsatish bolimi
Biz Haier kompaniyasi mijozlarga xizmat korsatish bolimiga murojaat qilishingizni, shu bilan birga
original ehtiyot qismlardan foydalanishni tavsiya qilamiz. Agar sizning maishiy texnikangiz bilan bogliq
muammolar mavjud bolsa, avval "Nosozliklarni bartaraf etish" bolimini organib chiqing.
Agarda muammoning yechimini topmagan bolsangiz, iltimos: vakolatli dileringizga yoki bizning
qongiroq markazimizga murojaat qiling, bepul tarmoq raqamlari kafolat talonida korsatilgan.
Bizning xizmat korsatish markazimizga murojaat qilganingizda, quyidagi ma'lumotlarni tayyorlang,
ularni pasport tunukasida va chekda topishingiz mumkin:
Model __________________________
Seriya raqami ____________________
Sotilgan sanasi ___________________
Shuningdek, kafolat va sotish haqida hujjatlarini tekshiring.
Muhim! Qurilmada seriya raqamining yoqligi ishlab chiqaruvchiga qurilmani identifikatsiya qilishini
va natijada unga kafolat boyicha xizmat korsatilishini imkonsiz qiladi. Qurilmadan zavodning
identifikatisya belgilarini olib tashlash taqiqlanadi. Zavod tunukalarining yoqligi kafolat boyicha
majburiyatni bajarilmasligiga sabab boladi.
Mazkur hujjatga ogohlantirishsiz ozgartirishlar kiritilishi mumkin.
Страницы: Стр: 39
Комментарии (0)

Добавить комментарий

Другие Холодильники Haier